lördag 25 oktober 2008

Nytt hem!




Jag har nytt boende, jag är jätteglad!

11 kommentarer:

Anonym sa...

freshness!

Anonym sa...

Etagevåning viskade Jack, ser riktigt fräscht ut! Inte som mitt 70-tals kök direkt :) Team Kasst ser fram emot en inbjudning!

Anonym sa...

Det blir ollningsparty på lördag!

//Ollonborren

Anonym sa...

ollonborren, är det du robin?

Anonym sa...

Faktiskt inte. Måste vara linus, jag menar han ser mest ut som ett ollon av oss alla...puss!

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Linus har ollat mig en gång. Det kändes förjävligt.

Anonym sa...

jag har sett robin bli ollad, hemma hos linus. Det var dock inte linus, men robin verkade tycka om det.

Anonym sa...

Den kvällen var awsume, drunken ninja skills fo sho!

Anonym sa...

Där förlorade ju jag min oskuld

Anonym sa...

ta mig