onsdag 13 februari 2008

Done, finito

Paris kommer den 20:e maj gästav av 4 killar vid namn Jack, Jens, Linus och Freddy. Det är vad som är bokat iallafall! Ni som är för lata och inte har visat tillräckligt med intresse får väl helt enkelt vara utan denna resan som garanterat kommer vara skadat kul!

20:e maj17.50 - på eftermiddagen ger vi oss av
28:e maj 10.05 - på förmiddagen lämnar vi en fantastiskt vecka (=

Så ni som fortfarande vill med men missade de smarta erbjudandet eller så kan ju ta er dit på annat sätt. Ni vet iaf när

Pusshaj

29 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni får punka.....hela tiden!

Anonym sa...

pappa betalar för alla förutom jens?

Anonym sa...

say what?

Anonym sa...

ingen jävla pappa betalar!!
dem flesta pappor suger eller är döda..
//BDB-Linus

Anonym sa...

aja pappa betalar till freddie och jack iallafall

Anonym sa...

HAAAAYYYYAAABUUUUSEEE!!!

Anonym sa...

Jag håller med Linus.

Anonym sa...

Ja håller med anonym

Anonym sa...

anonym kan suga min kuk din horunge!!
:)
//DBD-linus

This is Lea sa...

men linus!

Anonym sa...

Linus ajabaja. Men sure, vissa kanske gillar att bli avsugen av gamla gubbar. För vem vet, anonym kan vara vem som helst...

Anonym sa...

Jag tror Jens och Linus kommer knulla på resan.

Anonym sa...

Anonym sa..."Jag tror Jens och Linus kommer knulla på resan."

Du tror. Jag vet.

This is Lea sa...

Jag visste det! ja, jag har sagt det hela tiden.

Anonym sa...

då vet vi ju vem denna "anonym" är, genom att denna säger som den gör..
och denna är ju bland annat en av dem mest emo som någonsin vandrat denna jord, för denna gör just detta.. VANDRAR JORDEN! för denna är oförmögen att använda sin bmx..
och sin hjärnkapacitet.
och en feg ynkrygg för den uppenbara anledningen att använda sig av anonymitet..

//BDB-Linus

Anonym sa...

Ska jag vara ärlig finns här mer än bara en "anonym". Var hälsad min kära anonyma broder!

Anonym sa...

ja emo-bögen måste ju ha sin trogna kuk-i-röven-kumpan, så det är ju inte så konstigt..
detta har ju varit någonting jag väntat mig, eller rättare sagt så har vi alla väntat oss detta..

fridens liljor vare med er, ty ni äro på väg mot helvetes mitt!
//BDB-Linus

Anonym sa...

Linus behöver en kratta. En stor sådan.

Anonym sa...

ja för du har bajsat i sandlådan

//BDB-Linus

Anonym sa...

shit detta e hårt asså ///LITO MVH...vågar iaf säga vem jag e :P

Anonym sa...

Hoppas att ni har de skit kul och köp på roliga spots

Anonym sa...

kör på roliga spots;P

Anonym sa...

anonym suger balle!///lito

Anonym sa...

Jag är den som kallar sig anonym...Haha! det där hjälpte er inte!

Anonym sa...

shit linus, jag tror du behöver hjälp... du e fan det största jävla emot nånsin.. aggrar för ingenting

//bdb-suger-kuk // Cello

Anonym sa...

ja tror att marcello behöver cykla..

//marcello-suger-kuk-och-gillar-det// BDB-Linus

Anonym sa...

vilken..tråkig stämning det var här!

Anonym sa...

vet ni vad? vi har slagit rekord på mest kommentarer på ett inlägg! Det här firas, öl och cigg!

Anonym sa...

och blaze///LITO